ANMÄLNINGS- OCH BETALNINGSVILLKOR
1. Anmälan
Anmälan av ditt barn sker genom att fylla i anmälningsformuläret på vår hemsida. Efter mottagen anmälan kommer en faktura att skickas, vilket innebär att en plats på kursen har reserverats. Kallelse och ytterligare information om kursen skickas via e-post cirka två veckor innan kursstart. Observera att anmälan inte automatiskt förnyas till nästa termin; en ny anmälan är nödvändig varje termin.
2. Betalning
Betalning sker via en faktura som skickas till den angivna e-postadressen. Det är av yttersta vikt att korrekt e-postadress anges vid anmälan. Förfallodatum specificeras på fakturan. Vid betalning, vänligen ange fakturanummer/OCR. Delbetalning på två tillfällen erbjuds endast för danskurser och gäller inte för hobbykurser.
3. Bestämmelser vid avanmälan
Avanmälan ska göras skriftligen och vara oss tillhanda senast en vecka före kursstart. En bekräftelse på avanmälan kommer att skickas efter mottagande. Om bekräftelse inte mottas, vänligen ta kontakt med oss. Vid avanmälan från och med kursstartdagen debiteras full kursavgift. Om kursen avbryts eller om deltagaren inte dyker upp på kursstart är full kursavgift fortfarande skyldig. Frånvaro efter kursstart berättigar inte till återbetalning av kursavgiften.
4. Närvaro
För att få delta i aktiviteter såsom shower och videoinspelningar krävs en närvaro på minst 80%.